Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Stowarzyszenie LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”

Nabór nr 21/2021

Utworzono dnia 22.11.2021

Nabór nr 21/2021

 

Wyniki naborów nr 21/2021

W dniu 15.11.2020 roku Rada Stowarzyszenia „ MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” dokonała oceny i podjęła decyzję o wybraniu operacji do finansowania, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach poddziałania 19.2 „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 złożonych w ramach naboru nr 21/2021.

 

Jednocześnie informujemy, że w sytuacji uznania operacji za niezgodną lub nieuzyskania przez operację minimalnej liczby punktów, albo wyniku wyboru, który powoduje, że operacja nie mieści się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze wniosków o udzielenie wsparcia, przysługuje podmiotowi ubiegającemu się o wsparcie prawo wniesienia protestu.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia Wnioskodawcy lub jej pełnomocnikowi informacji o wyniku wyboru listem poleconym. Protest wnoszony jest za pośrednictwem LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i rozpatrywany przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego. Protest zawierać musi wskazanie kryteriów wyboru, z których oceną Wnioskodawca się nie zgadza wraz z uzasadnieniem. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia protestu znajdują się  w procedurze wyboru i  oceny operacji w ramach LSR LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, udostępnionej na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl, w zakładce: „Dokumenty LGD” oraz dostępnej w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”: Kazimierz Biskupi ul. Plac Wolności 2.

ZAŁĄCZNIKI:

Zawiadomienie o posiedzeniu rady

W związku z zakończonymi naborami wniosków nr 21/2021 informuję, że w dniu 15.11.2021r o godz. 17.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Kazimierzu Biskupi, ul. Pl. Wolności 2 odbędzie się Posiedzenie Rady w sprawie oceny i wyboru operacji o dofinansowanie.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Sprawdzenie listy obecności i stwierdzenie quorum.

3. Wybór sekretarzy posiedzenia (komisja skrutacyjna).

4. Przedstawienie porządku posiedzenia.

5. Głosowanie nad porządkiem posiedzenia.

6. Sprawdzenie wymaganych parytetów.

7. Rozpatrywanie, ocena i wybór operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” 

8. Wolne głosy, wnioski i zapytania.

Lista złożonych wniosków w ramach naboru nr 21/2021

Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że w dniu 27.10.2021r. o godz. 13:00 zakończył się nabór wniosków nr 21/2020 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD.

  • Limit dostępnych środków  w ramach naboru : 161.630,14  EUR – 646.520,56 zł
  • Wysokość pomocy powyżej 50 000 do 300 000zł (utworzenie miejsca pracy)
  • Intensywność wsparcia: nie więcej niż 70%
  • minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
  • Forma wsparcia: refundacja

 

Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:

Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD

Cel szczegółowy 1.2 – Stworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorstw i budowa kompetencji pracowników na rynku pracy

Przedsięwzięcie1.2.1. Rozwój przedsiębiorczości lokalnej z wyłączeniem beneficjentów przedsięwzięcia 1.2.2

 

ZAŁĄCZNIKI:

OGŁOSZENIE O NABORZE 21/2021

Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że ogłasza nabór nr 21/2021 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w terminie od 13.09.2021 od godziny 8:00 do 27.09.2021r. do godz. 13:00.

Zakres tematyczny naboru: Rozwijanie działalności gospodarczej

Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 2c Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.

 

  • Limit dostępnych środków  w ramach naboru : 161.630,14  EUR – 646.520,56 zł
  • Wysokość pomocy powyżej 50 000 do 300 000zł (utworzenie miejsca pracy)
  • Intensywność wsparcia: nie więcej niż 70%
  • minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
  • Forma wsparcia: refundacja

 

Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:

Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD

Cel szczegółowy 1.2 – Stworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorstw i budowa kompetencji pracowników na rynku pracy

Przedsięwzięcie1.2.1. Rozwój przedsiębiorczości lokalnej z wyłączeniem beneficjentów przedsięwzięcia 1.2.2

 

Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura. 

Wnioski należy złożyć:

  • w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
  • w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
  • w 2 opisanych segregatorach

 

Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia  dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”  i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w zakładkach „Wnioski do pobrania”  oraz „Dokumenty LGD”.

 

Dodatkowych  informacji udzielają pracownicy biura:

Marta Błaszczyk, Aneta Krzysztoń i Katarzyna Przygocka – Kurowska. 

Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03

 

Dokumenty do naboru 21/2021:

  1. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)

2) Biznesplan (wersja 4z)

 

Materiały

Biznesplan 4z
BP​_19​_2​_I​_4z.docx 0.11MB
Biznesplan 4z
BP​_19​_2​_I​_4z.pdf 0.49MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych 4z
BP​_19​_2​_I​_Inkub​_4z.pdf 0.51MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa produktów rolnych 4z
BP​_19​_2​_I​_Inkub​_4z.docx 0.10MB
Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych - tabele finansowe 4z
BP​_19​_2​_IW​_inkub​_4z​_TabFinans.xlsx 0.03MB
Biznesplan tabele finansowe 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
BP​_19​_2​_IW​_P​_4z​_TabFinans.xlsx 0.03MB
Informacje pomocnicze przy wypełnianiu Biznesplanu 4z
IP​_19​_2​_I​_4z.pdf 0.67MB

3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa 4z

 

Materiały

Oświadczenie 4z
Osw​_MSP.pdf 0.62MB
Oświadczenie 4z
Osw​_MSP.xls 0.12MB
Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa 4z
instrukcja​_MSP.pdf 1.66MB

4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 8z)

 

Materiały

Umowa o przyznaniu pomocy
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_2021.05.21.pdf 0.97MB
Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_1.pdf 0.20MB
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_2.pdf 0.18MB
Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_3.pdf 0.46MB
Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020)
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_3a.pdf 0.58MB
Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_5​_IMBP​_IPRO.pdf 0.34MB
Załącznik 6 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_6​_OswZgody.pdf 0.54MB
Załącznik 7 – Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_7​_OswMalz.pdf 0.54MB
Załącznik 8 – Oświadczenie współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_8​_OswWspolwl.pdf 0.54MB
Załącznik 9 – Deklaracja małżonka współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_9​_DeklMalzOswZgody.pdf 0.54MB
Załącznik 10 – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa​_19​_2​_IW​_8z​_Zal​_10​_RODO​_20210521.pdf 0.46MB

5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy

 

Materiały

Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji
Umowa​_19​_2​_I​_NastepcaNabywca​_20190531.pdf 0.54MB
Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością
Umowa​_19​_2​_I​_NastepcaNabywca​_Zal​_2​_20190531.pdf 0.18MB
Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa​_19​_2​_I​_NastepcaNabywca​_Zal​_4​_20190531.pdf 0.42MB

6) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)

 

Materiały

Wniosek o płatność 4z
WoP​_19​_2​_I​_4z​_20190605.pdf 0.48MB
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoP​_19​_2​_I​_4z​_ark​_wspolwn.pdf 0.37MB
Wniosek o płatność 4z
WoP​_19​_2​_I​_4z​_20190723.xlsx 0.13MB
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoPP​_19​_2​_I​_3z​_ark​_wspolwn.xlsx 0.15MB
Instrukcja wypełniania wniosku o płatność
IW​_WoP​_19​_2​_I​_4z​_20190605.pdf 1.42MB
Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
WoP​_19​_2​_I​_P​_Zal​_3​_SRBP​_20190605.xlsx 0.03MB
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu
IMBP​_IPRO​_19​_2​_5z​_20210510.xlsx 0.12MB

7) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)

 

Materiały

  •  
  1. Dokumenty dodatkowe i załączniki:
    1. 21/2021 informacja o  dokumentach dodatkowych - 
    2. 21/2021 załącznik nr 1 - Oświadczenie o wpisywaniu się operacji w realizację celu ogólnego, celu szczegółowego, przedsięwzięcia zapisanego w LSR 
    3. 21/2021 załącznik nr 2 - Uzasadnienie poszczególnych kryteriów  przy rozwijaniu działalności gospodarczej 
    4. 21/2021 załącznik nr 3 - Oświadczenie o udostępnieniu danych osobowych
    5. 21/2021 załącznik nr 4 - Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej 
    6. 21/2021 Planowane do osiągnięcia w wyniku naboru numer 21/221 cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki. 
    7. 21/2021 opis segregatora 

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Kalendarium

Kwiecień 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Zegar