Nabór nr 22/2021
Nabór nr 22/2021
Wyniki naborów nr 22/2021
W dniu 15.11.2021 roku Rada Stowarzyszenia „ MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” dokonała oceny i podjęła decyzję o wybraniu operacji do finansowania, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach poddziałania 19.2 „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 złożonych w ramach naboru nr 22/2021.
Jednocześnie informujemy, że w sytuacji uznania operacji za niezgodną lub nieuzyskania przez operację minimalnej liczby punktów, albo wyniku wyboru, który powoduje, że operacja nie mieści się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze wniosków o udzielenie wsparcia, przysługuje podmiotowi ubiegającemu się o wsparcie prawo wniesienia protestu.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia Wnioskodawcy lub jej pełnomocnikowi informacji o wyniku wyboru listem poleconym. Protest wnoszony jest za pośrednictwem LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i rozpatrywany przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego. Protest zawierać musi wskazanie kryteriów wyboru, z których oceną Wnioskodawca się nie zgadza wraz z uzasadnieniem. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia protestu znajdują się w procedurze wyboru i oceny operacji w ramach LSR LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, udostępnionej na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl, w zakładce: „Dokumenty LGD” oraz dostępnej w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”: Kazimierz Biskupi ul. Plac Wolności 2.
ZAŁĄCZNIKI:
Zawiadomienie o posiedzeniu rady
W związku z zakończonymi naborami wniosków nr 22/2021 informuję, że w dniu 15.11.2021r o godz. 17.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Kazimierzu Biskupi, ul. Pl. Wolności 2 odbędzie się Posiedzenie Rady w sprawie oceny i wyboru operacji o dofinansowanie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Sprawdzenie listy obecności i stwierdzenie quorum.
3. Wybór sekretarzy posiedzenia (komisja skrutacyjna).
4. Przedstawienie porządku posiedzenia.
5. Głosowanie nad porządkiem posiedzenia.
6. Sprawdzenie wymaganych parytetów.
7. Rozpatrywanie, ocena i wybór operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
8. Wolne głosy, wnioski i zapytania.
8. Wolne głosy, wnioski i zapytania.
Lista złożonych wniosków w ramach naboru nr 22/2021
Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że w dniu 27.10.2021r. o godz. 13:00 zakończył się nabór wniosków nr 22/2020 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD.
Zakres tematyczny naboru: Podejmowanie działalności gospodarczej
Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 2a Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.
- Limit dostępnych środków w ramach naboru : 96 657,19 EUR – (386 628,76 zł)
- Wysokość wsparcia 100 000,00
- Intensywność wsparcia: 100%
- minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
- Forma wsparcia: premia
Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:
Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD
Cel szczegółowy 1.1 – Stworzenie warunków do powstawania przedsiębiorstw
Przedsięwzięcie1.1.2. Podejmowanie działalności gospodarczej
ZAŁĄCZNIKI:
Ogłoszenie o naborze nr 22/2021
Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że ogłasza nabór nr 22/2021 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w terminie od 13.09.2021 od godz. 8:00 do 27.09.2021r. do godz. 13:00
Zakres tematyczny naboru: Podejmowanie działalności gospodarczej
Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 2a Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.
- Limit dostępnych środków w ramach naboru : 96 657,19 EUR – (386 628,76 zł)
- Wysokość wsparcia 100 000,00
- Intensywność wsparcia: 100%
- minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
- Forma wsparcia: premia
Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:
Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD
Cel szczegółowy 1.1 – Stworzenie warunków do powstawania przedsiębiorstw
Przedsięwzięcie1.1.2. Podejmowanie działalności gospodarczej
Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura.
Wnioski należy złożyć:
- w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
- w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
- w 2 opisanych segregatorach
Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w zakładkach „Wnioski do pobrania” oraz „Dokumenty LGD”.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy biura:
Marta Błaszczyk, Aneta Krzysztoń i Katarzyna Przygocka – Kurowska.
Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03
Dokumenty do naboru 22/2021:
- Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
Materiały
Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
WoPP_19_2_P_4z.xlsx 0.18MBFormularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
WoPP_19_2_P_4z.pdf 0.66MBInstrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (4z)
IW_WoPP_19_2_P_4z.pdf 0.53MB
2) Biznesplan (wersja 4z)
Materiały
Biznesplan (wersja 4z)
BP_19_2_P_4z.pdf 0.50MBBiznesplan (wersja 4z)
BP_19_2_P_4z.docx 0.12MBBiznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (4z)
BP_19_2_P_4z_TabFinans.xlsx 0.03MBInformacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (4z)
BP_19_2_P_4z_InformPomocn.pdf 0.71MB
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 5z)
Materiały
Umowa o przyznaniu pomocy 5z
Umowa_19_2_P_5z_20201221.pdf 0.89MBZałącznik nr 1 Biznesplan 4z
Umowa_19_2_P_4z_Zal_1_BP.pdf 0.84MBZałącznik nr 2 Wykaz działek ewidencyjnych
Umowa_19_2_P_5z_Zal_2_WykazDzialek_20201221.pdf 0.24MBZałącznik nr 3 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
Umowa_19_2_P_5z_Zal_3_IMBP_IPRO_20201221.pdf 0.42MBZałącznik nr 4 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
Umowa_19_2_P_5z_Zal_4_OswOwyrZgody.pdf 0.53MBZałącznik nr 5 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej
Umowa_19_2_P_5z_Zal_5_OswMalz.pdf 0.53MBZałącznik nr 6 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa_19_2_P_5z_Zal_6_RODO.pdf 0.51MB
4) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
Materiały
Wniosek o płatność wersja 4z
WoP_19_2_P_4z_20190530.pdf 0.46MBWniosek o płatność wersja 4z
WoP_19_2_P_4z_20190530.xlsx 0.11MBInstrukcja wypełniania wniosku o płatność
IW_WoP_19_2_P_4z_20190530.pdf 1.21MBZałącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
WoP_19_2_P_4z_Zal_2_WF_20190530.xlsx 0.04MBZałącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
WoP_19_2_I_P_Zal_3_SRBP_20190605_(1).xlsx 0.03MBInformacja pomocnicza przy wypełnianiu sprawozdania z realizacji biznesplanu
IP_WoP_19_2_I_P_SRBP_20190605.pdf 0.40MB
5) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Materiały
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510_(1).pdf 0.38MBInformacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510_(1).xlsx 0.12MBInformacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_P_InformPomocn_20201221.pdf 0.71MB
Dokumenty dodatkowe i załączniki:
- 22/2021 informacja o dokumentach dodatkowych
- 22/2021 załącznik nr 1 - Oświadczenie o wpisywaniu się operacji w realizację celu ogólnego, celu szczegółowego, przedsięwzięcia zapisanego w LSR
- 22/2021 załącznik nr 2 - Uzasadnienie poszczególnych kryteriów przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej
- 22/2021 załącznik nr 3 - Oświadczenie o udostępnieniu danych osobowych
- 22/2021 Planowane do osiągnięcia w wyniku naboru numer 22/2021 cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki.
- 22/2021 opis segregatora