Nabór nr 21/2021
Nabór nr 21/2021
Wyniki naborów nr 21/2021
W dniu 15.11.2020 roku Rada Stowarzyszenia „ MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” dokonała oceny i podjęła decyzję o wybraniu operacji do finansowania, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach poddziałania 19.2 „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 złożonych w ramach naboru nr 21/2021.
Jednocześnie informujemy, że w sytuacji uznania operacji za niezgodną lub nieuzyskania przez operację minimalnej liczby punktów, albo wyniku wyboru, który powoduje, że operacja nie mieści się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze wniosków o udzielenie wsparcia, przysługuje podmiotowi ubiegającemu się o wsparcie prawo wniesienia protestu.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia Wnioskodawcy lub jej pełnomocnikowi informacji o wyniku wyboru listem poleconym. Protest wnoszony jest za pośrednictwem LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i rozpatrywany przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego. Protest zawierać musi wskazanie kryteriów wyboru, z których oceną Wnioskodawca się nie zgadza wraz z uzasadnieniem. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia protestu znajdują się w procedurze wyboru i oceny operacji w ramach LSR LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, udostępnionej na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl, w zakładce: „Dokumenty LGD” oraz dostępnej w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”: Kazimierz Biskupi ul. Plac Wolności 2.
ZAŁĄCZNIKI:
Zawiadomienie o posiedzeniu rady
W związku z zakończonymi naborami wniosków nr 21/2021 informuję, że w dniu 15.11.2021r o godz. 17.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Kazimierzu Biskupi, ul. Pl. Wolności 2 odbędzie się Posiedzenie Rady w sprawie oceny i wyboru operacji o dofinansowanie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Sprawdzenie listy obecności i stwierdzenie quorum.
3. Wybór sekretarzy posiedzenia (komisja skrutacyjna).
4. Przedstawienie porządku posiedzenia.
5. Głosowanie nad porządkiem posiedzenia.
6. Sprawdzenie wymaganych parytetów.
7. Rozpatrywanie, ocena i wybór operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
8. Wolne głosy, wnioski i zapytania.
Lista złożonych wniosków w ramach naboru nr 21/2021
Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że w dniu 27.10.2021r. o godz. 13:00 zakończył się nabór wniosków nr 21/2020 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD.
- Limit dostępnych środków w ramach naboru : 161.630,14 EUR – 646.520,56 zł
- Wysokość pomocy powyżej 50 000 do 300 000zł (utworzenie miejsca pracy)
- Intensywność wsparcia: nie więcej niż 70%
- minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
- Forma wsparcia: refundacja
Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:
Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD
Cel szczegółowy 1.2 – Stworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorstw i budowa kompetencji pracowników na rynku pracy
Przedsięwzięcie1.2.1. Rozwój przedsiębiorczości lokalnej z wyłączeniem beneficjentów przedsięwzięcia 1.2.2
ZAŁĄCZNIKI:
OGŁOSZENIE O NABORZE 21/2021
Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że ogłasza nabór nr 21/2021 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w terminie od 13.09.2021 od godziny 8:00 do 27.09.2021r. do godz. 13:00.
Zakres tematyczny naboru: Rozwijanie działalności gospodarczej
Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 2c Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.
- Limit dostępnych środków w ramach naboru : 161.630,14 EUR – 646.520,56 zł
- Wysokość pomocy powyżej 50 000 do 300 000zł (utworzenie miejsca pracy)
- Intensywność wsparcia: nie więcej niż 70%
- minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
- Forma wsparcia: refundacja
Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:
Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD
Cel szczegółowy 1.2 – Stworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorstw i budowa kompetencji pracowników na rynku pracy
Przedsięwzięcie1.2.1. Rozwój przedsiębiorczości lokalnej z wyłączeniem beneficjentów przedsięwzięcia 1.2.2
Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura.
Wnioski należy złożyć:
- w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
- w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
- w 2 opisanych segregatorach
Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w zakładkach „Wnioski do pobrania” oraz „Dokumenty LGD”.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy biura:
Marta Błaszczyk, Aneta Krzysztoń i Katarzyna Przygocka – Kurowska.
Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03
Dokumenty do naboru 21/2021:
- Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
- Formularz wniosku o przyznanie pomocy 4z
WoPP_19_2_I_4z.pdf 1.12MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących
WoPP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.68MBWniosek o przyznanie pomocy 4z
WoPP_19_2_I_4z.xlsx 0.33MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących
WoPP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.xlsx 0.33MBInstrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy 4z
IW_WoPP_19_2_IW_4z.pdf 1.20MB
2) Biznesplan (wersja 4z)
Materiały
Biznesplan 4z
BP_19_2_I_4z.docx 0.11MBBiznesplan 4z
BP_19_2_I_4z.pdf 0.49MBBiznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych 4z
BP_19_2_I_Inkub_4z.pdf 0.51MBBiznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa produktów rolnych 4z
BP_19_2_I_Inkub_4z.docx 0.10MBBiznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych - tabele finansowe 4z
BP_19_2_IW_inkub_4z_TabFinans.xlsx 0.03MBBiznesplan tabele finansowe 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
BP_19_2_IW_P_4z_TabFinans.xlsx 0.03MBInformacje pomocnicze przy wypełnianiu Biznesplanu 4z
IP_19_2_I_4z.pdf 0.67MB
3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa 4z
Materiały
Oświadczenie 4z
Osw_MSP.pdf 0.62MBOświadczenie 4z
Osw_MSP.xls 0.12MBZasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa 4z
instrukcja_MSP.pdf 1.66MB
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 8z)
Materiały
Umowa o przyznaniu pomocy
Umowa_19_2_IW_8z_2021.05.21.pdf 0.97MBZałącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_1.pdf 0.20MBZałącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_2.pdf 0.18MBZałącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_3.pdf 0.46MBZałącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020)
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_3a.pdf 0.58MBZałącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_5_IMBP_IPRO.pdf 0.34MBZałącznik 6 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_6_OswZgody.pdf 0.54MBZałącznik 7 – Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_7_OswMalz.pdf 0.54MBZałącznik 8 – Oświadczenie współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_8_OswWspolwl.pdf 0.54MBZałącznik 9 – Deklaracja małżonka współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_9_DeklMalzOswZgody.pdf 0.54MBZałącznik 10 – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_10_RODO_20210521.pdf 0.46MB
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
Materiały
Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji
Umowa_19_2_I_NastepcaNabywca_20190531.pdf 0.54MBZałącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością
Umowa_19_2_I_NastepcaNabywca_Zal_2_20190531.pdf 0.18MBZałącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa_19_2_I_NastepcaNabywca_Zal_4_20190531.pdf 0.42MB
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
Materiały
Wniosek o płatność 4z
WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 0.48MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.37MBWniosek o płatność 4z
WoP_19_2_I_4z_20190723.xlsx 0.13MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoPP_19_2_I_3z_ark_wspolwn.xlsx 0.15MBInstrukcja wypełniania wniosku o płatność
IW_WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 1.42MBZałącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
WoP_19_2_I_P_Zal_3_SRBP_20190605.xlsx 0.03MBInformacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.xlsx 0.12MB
7) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Materiały
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.xlsx 0.12MBInformacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.pdf 0.38MBInformacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji
IP_IMBP_IPRO_19_2_I_P_20191004.pdf 0.52MB
- Dokumenty dodatkowe i załączniki:
- 21/2021 informacja o dokumentach dodatkowych -
- 21/2021 załącznik nr 1 - Oświadczenie o wpisywaniu się operacji w realizację celu ogólnego, celu szczegółowego, przedsięwzięcia zapisanego w LSR
- 21/2021 załącznik nr 2 - Uzasadnienie poszczególnych kryteriów przy rozwijaniu działalności gospodarczej
- 21/2021 załącznik nr 3 - Oświadczenie o udostępnieniu danych osobowych
- 21/2021 załącznik nr 4 - Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
- 21/2021 Planowane do osiągnięcia w wyniku naboru numer 21/221 cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki.
- 21/2021 opis segregatora