Ogłoszenie o naborze nr 25/2023
Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że ogłasza nabór nr 25/2023 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD
w terminie od 18.09.2023 od godz. 8:00 do 02.10.2023 r. do godz. 13:00
Zakres tematyczny naboru: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej
Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.
- Limit dostępnych środków w ramach naboru : 53 951,32 EUR – (215 805,28 zł)
- Wysokość pomocy: od 50 000,00 do 300 000,00 zł (jednostki sektora finansów publicznych: bez limitu)
- Intensywność wsparcia:
- jednostki sektora finansów publicznych: nie więcej niż 63,63% (przy czym pozostały wkład publiczny (36,37%) stanowi wkład wnioskodawcy)
- beneficjenci inni niż jednostki sektora finansów publicznych: nie więcej niż 100%
- podmioty wykonujące działalność gospodarczą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej: nie więcej niż 70%
- minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
- Forma wsparcia: refundacja
Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:
Cel ogólny 2.0 Poprawa jakości przestrzeni na terenie LGD jako otoczenia dla procesów gospodarczych i społecznych
Cel szczegółowy 2.1. Poprawa estetyki przestrzeni publicznych i jakości infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej
Przedsięwzięcie 2.1.2. Przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej
Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00.
Wnioski należy złożyć:
- w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
- w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
- w 2 opisanych segregatorach
Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w zakładkach „Wnioski do pobrania” oraz „Dokumenty LGD”.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy biura:
Marta Błaszczyk, Aneta Krzysztoń i Katarzyna Przygocka – Kurowska.
Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03
Dokumenty do naboru 25/2023:
I. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (Inne/Własne)
Materiały
Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5_z
Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5_z.xlsx 0.34MBDodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z
Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z.xlsx 0.18MBWniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5z
Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5z.pdf 1.00MBDodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z
Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z.pdf 0.68MBInstrukcja_do_wniosku_o_przyznanie_pomocy_I_19_2_5z
Instrukcja_do_wniosku_o_przyznanie_pomocy_I_19_2_5z.pdf 0.77MBInformacja_dla_nabywcy_następcy_19.2_I_5_z
Informacja_dla_nabywcy_następcy_192_I_5_z.pdf 0.21MB
2) Biznesplan (wersja 5z)
Materiały
Biznesplan_19_2_I_5z
Biznesplan_19_2_I_5z.pdf 0.49MBBiznesplan_19_2_I_5z
Biznesplan_19_2_I_5z.docx 0.13MBBiznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych_19.2_I_ 5z
Biznesplan_Inkubator_19_2_I_5z.docx 0.12MBBiznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych_19.2_I_ 5z
Biznesplan_Inkubator_19_2_I_5z.pdf 0.50MBBiznesplan Tabele finansowe_19.2_inne_5z
BP_19_2_I_5z_TabFinans.xlsx 0.03MBTabele_finansowe_Inkubator_Biznesplan_19_2_I_5z
Tabele_finansowe_Inkubator_Biznesplan_19_2_I_5z.xlsx 0.03MBInformacja_pomocnicza_Biznesplan_I_19_2_5z
Informacja_pomocnicza_Biznesplan_I_19_2_5z.pdf 0.70MB
3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
Materiały
Oświadczenie_o_wielkości_przedsiębiorstwa
Oświadczenie_o_wielkości_przedsiębiorstwa.xls 0.12MBOświadczenie o wielkości przedsiębiorstwa
Osw_MSP.pdf 0.62MBZasady_wypełniania_oświadczenia_o_wielkości_przedsiębiorstwa
Zasady_wypełniania_oświadczenia_o_wielkości_przedsiębiorstwa.pdf 1.27MB
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 9z)
Materiały
Umowa_19.2_inne_wł_9z
Umowa_192_inne_wł_wer_9z.pdf 0.57MBUmowa_19.2_inne_wł_wer_9z
Umowa_192_inne_wł_wer_9z.docx 0.12MBzał_nr_1_ZRF_19.2_inne_wł_umowa_9z
zał_nr_1_ZRF_192_inne_wł_umowa_9z.pdf 0.13MBzał_nr_1_ZRF_19.2_inne_wł_umowa_9z
zał_nr_1_ZRF_192_inne_wł_umowa_9z.xlsx 0.02MBzał_nr_2_wykaz działek_umowa_9z
zał_nr_2_wykdziałek_umowa_9z.pdf 0.08MBzał_nr_2_wyk.działek_umowa_9z
zał_nr_2_wykdziałek_umowa_9z.xls 0.05MBzał_nr_3_kary_umowa_9z
zał_nr_3_kary_umowa_9z.pdf 0.24MBzał_nr_3_kary_umowa_9z
zał_nr_3_kary_umowa_9z.docx 0.04MBzał_nr_3a_kary_umowa_9z
zał_nr_3a_kary_umowa_9z.pdf 0.31MBzał_nr_3a_kary_umowa_9z
zał_nr_3a_kary_umowa_9z.docx 0.03MBzał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_9z
zał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_9z.pdf 0.19MBzał_nr_5_IMRB_IPRO_192._I_W_umowa_9z
zał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_umowa_9z.xlsx 0.12MBzał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z
zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z.pdf 0.22MBzał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z
zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z.docx 0.03MBzał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z
zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z.pdf 0.21MBzał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z
zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z.docx 0.03MBzał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z
zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z.pdf 0.21MBzał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z
zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z.docx 0.03MBzał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_wyraż_zgody_umowa_9z
zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_wyraż_zgody_umowa_9z.pdf 0.21MBzał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_umowa_9z
zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_umowa_9z.docx 0.03MBzał_nr_10_RODO_umowa_9z
zał_nr_10_RODO_umowa_9z.pdf 0.17MBzał_nr_10_RODO_umowa_9z
zał_nr_10_RODO_umowa_9z.docx 0.03MB
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
Materiały
Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_inne
Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_inne.pdf 0.19MBZał_nr_2_Wykaz_działek
Zał_nr_2_Wykaz_działek.pdf 0.14MBZał_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych
Zał_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf 0.17MBZałącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka
Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka.pdf 0.21MBZał_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta_o_niepozostawaniu_w_związku
Zał_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MBZał_nr_6_Oświadczenie_Współwłaściciela_o_niepozostawaniu_w_związku
Zał_nr_6_Oświadczenie_Współwłaściciela_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MBZał_nr_7_Deklaracja_małżonka
Zał_nr_7_Deklaracja_małżonka.pdf 0.21MB
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 5z i 4z)
Wersja 4z formularza wniosku o płatność - obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których odbyła się już ocena wcześniejszego etapu płatności lub trwa ocena wniosku o płatność a Beneficjent zobowiązany jest złożyć uzupełnienia w ramach tej oceny.
Wersja 5z formularza wniosku o płatność – obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których planowane jest dopiero złożenie wniosku o płatność
Materiały
WoP_19_2_IW_5z
WoP_19_2_IW_5z.pdf 0.47MBWoP_19.2_IW_5z_edytowalny
WoP_19_2_IW_5z.xlsx 0.16MBDodatkowy arkusz dla współwnioskujących_5z
WoP_19_2_IW_5z_ark_wspolwn_edytow.pdf 0.19MBDodatkowy arkusz dla współwnioskujących_5z_edytowalny
WoP_19_2_IW_5z_ark_wspolwn_edytow.xlsx 0.07MBInstrukcja do wniosku o płatność_5z
1_IWoP_19_2_I_W_5z.pdf 0.96MBWniosek o płatność_4z
WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 0.48MBWniosek o płatność_4z_edytowalny
WoP_19_2_I_4z_20190723.xlsx 0.13MBInstrukcja do wniosku o płatność_4z
IWoP_19_2_I_W_4z.pdf 1.42MBSprawozdanie z realizacji Biznesplanu
Spr_z_real_BP_I_W_5z.pdf 0.15MBSprawozdanie z realizacji Biznesplanu
Spr_z_real_BP_I_W_5z.xlsx 0.03MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących_4z
WoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.37MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących_4z_edytowalny
WoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.xlsx 0.04MB
7) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Materiały
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.xlsx 0.12MBInformacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.pdf 0.38MBInformacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji
IP_IMBP_IPRO_19_2_I_P_20191004.pdf 0.52MB
8) Wskazówki dla użytkowników formularzy wniosków przygotowanych w formacie MS Excel
Wskazowki_Do_Formularzy_Wnioskow_XLSX
Wskazowki_Do_Formularzy_Wnioskow_XLSX.odt 6.37MB
- Dokumenty dodatkowe i załączniki:
- 25/2023 informacja o dokumentach dodatkowych
- 25/2023 załącznik nr 1 - Oświadczenie o wpisywaniu się operacji w realizację celu ogólnego, celu szczegółowego, przedsięwzięcia zapisanego w LSR
- 25/2023 załącznik nr 2 - Uzasadnienie poszczególnych kryteriów
- 25/2023 załącznik nr 3 - Oświadczenie o udostępnieniu danych osobowych
- 25/2023 Planowane do osiągnięcia w wyniku naboru numer 25/2023 cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki.
- KRYTERIA WYBORU OPERACJI FINANSOWANYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA 19.2 WDRAŻANIE OPERACJI W RAMACH STRATEGII ROZWOJU LOKALNEGO KIEROWANEGO PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ PROW 2014-2020
- 25/2023 opis segregatora