Nabór nr 10/2017 24.07.2017 - 07.08.2017r.
Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” ogłasza nabór nr 10/2017 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w terminie od 24.07.2017 do 07.08.2017r.
Zakres tematyczny naboru: Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej
Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.
- Limit dostępnych środków w ramach naboru : 500 000,00 zł
- Wysokość pomocy: od 50 000,00 do 300 000,00 zł (jednostki sektora finansów publicznych: bez limitu)
- Intensywność wsparcia:
- jednostki sektora finansów publicznych: 63,63% (przy czym pozostały wkład publiczny (36,37%) stanowi wkład wnioskodawcy)
- beneficjenci inni niż jednostki sektora finansów publicznych: 100%
- podmioty wykonujące działalność gospodarczą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej: 70%
- minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
- Forma wsparcia: refundacja
Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:
Cel ogólny 2.0 Poprawa jakości przestrzeni na terenie LGD jako otoczenia dla procesów gospodarczych i społecznych
Cel szczegółowy 2.1. Poprawa estetyki przestrzeni publicznych i jakości infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej
Przedsięwzięcie 2.1.1. Budowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej
Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura.
Wnioski należy złożyć:
- w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
- w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
- w 2 opisanych segregatorach
Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w ogłoszeniu o naborze oraz w zakładkach „Wnioski do pobrania”
i „Terminy naborów”, kryteria wyboru oraz LSR dostępne są w zakładce „Dokumenty LGD”.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy biura:
Marta Błaszczyk, Karolina Filipiak i Katarzyna Przygocka – Kurowska.
Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03, 724 548 853
Dokumenty do naboru 10/2017:
- I.Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - wersja 2z - otwórz
- Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) - wersja 2z - otwórz
- Generator Wniosku - otwórz
Uwagi dotyczące generatora wniosku proszę przesyłać na adres mailowy: delegowane@arimr.gov.pl. Uwaga powinna zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, opis problemu wraz ze zrzutem ekranowym (pint screen)
2)Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) zaktualizowana 23 listopada 2016 r. - otwórz
3) Biznesplan (wersja 2z)
- Biznesplan (.pdf) - otwórz
- Biznesplan (.docx) - otwórz
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (.pdf) - otwórz
4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - otwórz
6) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (pdf.) - otwórz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) - otwórz
- Załącznik 3 zasady konkurencyjności wydatków (pdf.) - otwórz
- Załącznik 4 wskaźniki procentowe do obliczenia wartości kar administracyjnych za naruszenie zasad konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020 (pdf.) - otwórz
- Załącznik 5 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (pdf.) - otwórz
- Załącznik 5 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (pdf.) - otwórz
7) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
8) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) - otwórz
9) Narzędzia pomocnicze:
- Wyliczanie momentu bazowego (.excel)
- Dokumenty dodatkowe i załączniki:
- 10/2017 informacja o dokumentach dodatkowych - otwórz
- 10/2017 załącznik nr 1 - Oświadczenie o wpisywaniu się operacji w realizację celu ogólnego, celu szczegółowego, przedsięwzięcia zapisanego w LSR - otwórz
- 10/2017 załącznik nr 2 - Uzasadnienie poszczególnych kryteriów - otwórz
- 10/2017 załącznik nr 3 - Oświadczenie o udostępnieniu danych osobowych- otwórz
- 10/2017 Planowane do osiągnięcia w wyniku naboru numer 10/ 2017 cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki. - otwórz
- 10/2017 opis segregatora - otwórz