Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Stowarzyszenie LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”

Nabór nr 15/2018

Utworzono dnia 28.12.2017

Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” ogłasza nabór nr 15/2018 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD
w terminie od 19.02.2018 od godz. 7:30  do 05.03.2018r do godz. 14:00.

 

Zakres tematyczny naboru: Rozwijanie działalności gospodarczej

Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 2c Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich
na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.

 

  • Limit dostępnych środków  w ramach naboru : 200 000,00 zł
  • Wysokość pomocy powyżej 50 000 do 300 000zł (utworzenie miejsca pracy)
  • Intensywność wsparcia: nie więcej niż: 70%
  • minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
  • Forma wsparcia: refundacja

 

Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:

Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD

Cel szczegółowy 1.2 – Stworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorstw i budowa kompetencji pracowników na rynku pracy

Przedsięwzięcie 1.2.2. Rozwój przedsiębiorczości lokalnej w branżach związanych z zakwaterowaniem, gastronomią, sportem, rozrywką i rekreacją  oraz działalność gospodarstw domowych zatrudniających pracowników (Sekcje PKD: I, R, T)

Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura.  

Wnioski należy złożyć

  • w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
  • w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
  • w 2 opisanych segregatorach

 

Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia  dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”  i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w zakładkach „Wnioski do pobrania”  oraz „Dokumenty LGD”.

 

 

Dodatkowych  informacji udzielają pracownicy biura:

Marta Błaszczyk,  Karolina Filipiak i Katarzyna Przygocka – Kurowska.

Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03, 724 548 853

 

Dokumenty do naboru 15/2018:

  1. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - wersja 3z - otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) - wersja 3z - otwórz
  • Generator Wniosku - otwórz
    Uwagi dotyczące generatora wniosku proszę przesyłać na adres mailowy: delegowane@arimr.gov.pl. Uwaga powinna zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, opis problemu wraz ze zrzutem ekranowym (pint screen)

2)Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z) zaktualizowana 16 października 2017 r. - otwórz

3) Biznesplan (wersja 3z)

  • Biznesplan (.pdf) - otwórz
  • Biznesplan (.docx) - otwórz
  • Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (.pdf) - otwórz

4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa

5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - otwórz

6) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 3 zasady konkurencyjności wydatków (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 4 wskaźniki procentowe do obliczenia wartości kar administracyjnych za naruszenie zasad konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020 (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 5 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 5 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (pdf.) - otwórz

7) Formularz wniosku o płatność (wersja 3z)

  • Wniosek o płatność (.pdf) - wersja 3z - otwórz
  • Wniosek o płatność (.excel) - wersja 3z - otwórz

8) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3z) - otwórz

9) Narzędzia pomocnicze:

  • Wyliczanie momentu bazowego (.excel)

 

  1. Dokumenty dodatkowe i załączniki:

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Zegar

Kalendarium

Marzec 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31